sweet13teen

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Dagens...

Av Ebba - 3 december 2010 20:42

Japp hallå, hallå igen :D Då har snön kommit ner till mig här i Malmö också :D Det är roligt iblaand ^^ Hehe... -.-' Nää gud vad sen jag är, det började egentligen snöa här för några veckor sen men så seg som jag är har jag inte skrivit om det förrän nu 0.o Sorry, sorry, sorry men jag hinner inte blogga det händer så mycket just nu... " Han " retades med mig idag hihihi   Jag veet att det är lite fånigt att bli glad för... Han retade mig 2 gånger!!! :DDD Uhm, ehh.. okej var, var jag. Jaa juste: jag vet att det är lite fånigt att bli glad för ett ( Tvåå ) små retningar men that's love -.-' Okej här kommer en exakt beskrivning på det ena "retet" ( inte för att ni är intresserade men jag mååste skriva av mig!! ) Observera att han har lite ehhm.. udda humor?

Han: Vad skulle du göra om jag flörtade med din mamma??

Jag: Ehh.. Du skulle nog få räkna med att dö snart ganska långsamt och smärtsamt. Hurså?

Han: Nee, jag bara undra *blink* för säkerhet skull om det skulle hända någon dag... *springer iväg över rasthallen*

Jag: *Springer efter skrikande och gormande* 

När jag väl får tag på honom...

Jag: Ursäkta, vaad sa du?!

Han: *ser hjälplös och rädd ut* Inget jag bara skoja vet du...

Jag: *Rufsar till han hår och springer iväg* ;D

Han: *Springer efter och fångar mig i ett järngrepp* Våldta henne!! Skriker han åt Yilong.

Yilong: Nja, jag skulle vilja men har inte tid just nu...*flin*

Jag & han:  

Han: *fortsätter att skrika* Våldta henne... Någon!!

Till slut ger han upp och släpper mig... 

Hehehe victory till mig :DD Changing subject...

Min musik lärare som är super-gay håller i årets lucia-tåg, så nu har han plötsligt bytt namn från Victor till Den store Victorio xDDD Så utanför matsalen hängde en lapp med alla de nominerade 9:orna till Lucia och längst ner stod det: Mvh den store Victorio... hehehe xD Tur att han har musik och inte typ historia, då skulle han väl döpa om sig själv till typ Victor von Linne. Hahaha    Jag är väldigt besviken på min farmor... Hon köpte varsin chokladkalender till mina småbröder men en vanlig till mig!! Till hennes försvar sa hon: men är inte du lite för gammal för chokladkalender   WTF!! Man blir aaaldrig och då menar jag aaaldrig för gammal för en chokladkalender!! Jag menar.. Vem vill öppna luckan och titta på en bild när man kan få gyllenbrun, smaskig, söt choklad!! Jag är så upprörd att jag knappt kan skriva just nu! Men jag ville ju inte såra henne så jag sa: tack så mycket farmor och gick iväg -.-' Så nu varje morgon öppnar jag min vanliga julkalender medans mina småbröder går runt och smaskar på sin choklad... Fast det är ju faktiskt kul det också för man får en sån julstämning, guud vad jag längtar till jul stämningen är så glad och fin överallt. Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar julen!! Jag får en så varm känsla i magen, att kolla på Kalle anka och äta 100 st av farmors berömda köttbullar som hon bara gör på  julafton ^^ 


Jag var precis inne på bdb och gjorde en liten quiz... Då var det en fråga som löd så här: Har du någonsin fastnat med ögonen i någons urringning?? jag bara ehh.. nää. Meen sen kom jag på en gång faktiskt och det var på en kille, min granne faktiskt    men vänta ett slag innan ni börjar mobba mig.. Han kom in för att låna.. äsch, någonting var det iallafall. men hans urringning gick ända ner till tårna!! xDD hehehe ^^ Nu måste jag gå fast jag har så mycket annat att skriva, meen om jag skrev det skulle nog inlägget bli en mil långt såå ses <3

xoxo sweet13teen

 
 
Simone

Simone

4 december 2010 21:49

funderat på att blogga på heltid elle??? :D :d jag skulle ääälska milslånga inlägg! :D

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

5 december 2010 22:12

Haha ja jag ska försöka blogga så ofta ( och mycket ) som möjligt :D

 
Simone

Simone

6 december 2010 20:22

nneej!!!! du skojar!? va det där allt som kom med av min kommentar? snälla säga att det inte va det? isf åker datorn ut genom fönstret, jag lovar!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

7 december 2010 07:06

Haha x) Tyvärr var det nog det -.-' Jag hatar när sådant händer, som en gång hade jag skrivit en 100 meter lång kommentar till dig och sen när jag skickade kom det med 2 meningar -.-' . Men jaja, that's life... Om du orkar så får du gärna skriva om den :D
xoxo din supertvilling

 
Simone

Simone

7 december 2010 21:37

orkar och orkar, men en sån där fjuttkommentar kan jag ju inte lämna efter mig!!! speciellt inte på ett SÅNT inlägg!!!! ;D
here we go:
det är inte alls fånigt! ;D isf är jag fånigast! sp när jag va nyförälskad i Vievert, jag kunde bli helt lyrisk bara han tittade på mig!!! xD
aaaah! gud så gulligt!! det där är ju absolut ngt att bli uppspelt över!! O.o :D ni måste ju umgås mer än såhär!! hur ofta träffas ni?? då menar jag inte se varandra i korridoren, utan typ PRATA med varandra, ni verkar ju ha hur kul som helst ju XD och jag diggar Yilongs kommentar, sp dess effekter! x''D
asså förlåt mig, men din farmor är MEAN! man blir ALDRIG, jag upprepar, ALDRIG (vad korkat att skriva "jag upprepar" det märker du väl själv elle?? ) för gammal för chokladkalender!!! :O
nu MÅSTE jag ju få veta vad det va du tänkte skriva!!! vad lånade han??
och hur lyckas man fastna med blicken i urringningen på EN KILLE!?
du kan väl lägga upp quizen här? :) den verkar... hrm, spännande... xD
xoxo din supertvilling!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

11 december 2010 20:38

Tro mig det var inte någon särskilt spännande quiz det var mest alkohol och sex frågor -.-' Nej jag kommer inte ihåg vad det var han skulle låna typ en skruvdagare eller nått xD Men iallafall han knackade på dörren och när jag öppna stod han där... Tröjan var rätt urringad från början men så hade han hängt sina solglasögon där, det var precis så att man inte såg naveln. Jag stod där och gapade med ögon stora som tefat medan mina kompisar dog av flabb i vardagsrummet xD Nja, vi pratar ju inte så mycke precis i skolan det är mest att han retar mig :) Men ibland kan vi prata rätt länge på msn... Innan satt han framför mig i klassrummet och då pratade han rätt mycke om mitt sexliv xDDDDD Han kunde säga saker som: Ebba, någon dag kommer det att komma en kille som du gillar och då kommer ni att ha sex... xDDDD Nä nu måste jag gå, det är sex and the city på TV ;)
xoxo din supertvilling

 
Ingen bild

Amina

11 december 2010 17:23

Om jag inte hade vetat vem det var som du gillade hade jag faktiskt tyckt det var rätt sött.
Men nu när jag vet det så är det typ(förlåt, Ebba)
Usch.
Fast smaken är som baken, you know. ;)

Ebba

11 december 2010 20:44

Japp :D

 
Simone

Simone

13 december 2010 20:41

whaaat!?!? NU VILL JAG JU SE BILD!!! om det amina säger är sant elr ej, sånt måste ju experten avgöra! *ser viktig ut* fnys! hahahahaha, ne jag skoja bara, du behöver inte visa någon bild om du inte vill, men det vore skoj :)
dude, jag skulle flabbat rätt mö (stavas mö så? det är inte ens ett ord... ) jag me!! xD fan va mobbat, hahahahaha... stackars grabb, har man sånt häng då har han ju gjort bort sig för livet!! x'D
oooh, men den där quizen lät kul :P or not, gör en som handlar om skoj saker istället, sen lägger du upp den HÄR inte på bdb >.> där kan jag ju inte se den!
naaaw, det är ju urgulligt, men så är det vettu *känner mig som en medelåldersmamma, vrf då?? * retas i skolan och snackar via msn, känner igen det iaf, vääldigt väl!! vad snackar ni om på msn då?? alla saftiga detaljer här nu va! :D hahaha, nä, jag blir alltid så dampig när jag ska skriva till dig, *drar häftigt efter andan* DU har en SKUM inverkan på mig!!!! :O O.O *den andra rösten i mitt huvud säger:* men daahhh! har du inte märkt det, ok seriöst nu måste jag skärpa mig!
sex and the city? *lyfter skeptiskt ett ögonbryn* ok, jag har aldrig sett det förut, så jag har egentligen ingen aning om va det handlar om, e det bra? :) dum fråga, annars skulle du inte stressa till det, vad handlar det om, lite kortfattat? ^^
xoxo din nyfikna supertvilling :D
ps. nyfiken i en strut öppnar man locket tittar han ut, ok jag ska sluta nu, godnatt...

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

14 december 2010 22:22

Du har en skum inverkan på mig med! Jag blir typ helt gaalen när jag ska skriva till dig eller får en kommentar av dig :D :P Tror faktiskt inte att jag har en bild :S Men vänta lite... *mystisk blick* jag kan ju se om jag kan sno en från hans bdb! Hehehe... MOHAHAHAHA!! O.O Hehe, okej det där blev liite men bara liite överdrivet. Njaa, vi pratar väl om lite olika saker... Finns inga speciellt saftiga detaljer ;) Nää men vi pratar väl mest om... ehh... saker. Haha nä bara sådant som dyker upp i tomrummet som kallas mitt huvud xDD Imorgon ska jag köpa julklappar :D Löööööööööööööööööööööööööööööööve julen!!! Okej, sex and the city handlar om... hmm... ehh... vad ska man säga... SEX! Hehe men det är faktiskt bra endå xD Nu tänkte jag skriva ett inlägg men så såg jag att min supertvilling kommenterat och det kan ju inte ignoreras! Såå inlägget får helt enkelt vänta. Egentligen skulle jag ha gjort läxor just nu... eller kanske sovit x) så det blir inget långt svar, sorry :( Men jag lovar att jag ska skriva inlägg för det har hänt såå mycke på sistone bl.a att jag spelat Snövit i en pjäs O.O ses

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 7 juni 2011 18:10

Okej ja vet att ja inte har gjort ett inlägg på 100 år och de är för att ja har tröttnat på denna blogg, sorry !   Så med andra ord så lägger ja ner denna blogg, men jag ska skaffa en helt ny blogg på devote, börja om på nytt liksom ;) Jag lägger upp...

Av Ebba - 28 januari 2011 18:25

Shiet , det var typ 100 år sen jag skrev ett inlägg    Meeen då kommer lite smaskigt här ;) Idag var man med Miki och Felicia på Entre. Men Miki var tvungen att gå på hemspråk först så jag och Felicia satt utanför och flummade ihjäl oss :D Det kom en...

Av Ebba - 9 januari 2011 17:10

Häromkvällen var man ute med föräldrarna och hitta på något kul :D Först åkte vi till Rose garden ( en typ thaimats buffe ) det var vääldigt mumsigt :) och sen gick vi till bion därifrån och kollade på Tron legacy i 3D, den var asgryym !    Jag menar...

Av Ebba - 7 januari 2011 13:06

Jahapp, då är man hos Johanna :D Vi lyssnar på musik och flummar lite  Hon har seriöst världens skönaste säng ! :O Vad ska man skriva nu då ? Har lite hjärnsläpp   Hahaha jag har väntat på ett tillfälle att använda den smilisen :P Just nu sitter jag ...

Av Ebba - 4 januari 2011 17:05

Miss Tigri !!   Jag har hittat en ny konstnär som jag fullständigt avgudar!!    Hon heter Miss Tigri och hon målar underbart !! Hon har målat de japanska tjejerna på min header :D Jag ska nog köpa nån tavla av henne * funderar * men hon bor i Fra...

Presentation

Klicka in på min blogg och få ett smil på läpparna:D xoxo sweet13teen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik genre gillar du mest?
 Rock
 Pop
 R&B
 Country
 Punk
 Disco
 Techno
 Soul
 Reggae
 Jazz
 Hip-hop
 Heavy metal
 Blues
 Funk
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards