sweet13teen

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Smått och gott om barnkalas och annat skoj...

Av Ebba - 23 november 2010 18:48

Hej, halloj och go jul    Nää nu gick vi händelserna i förväg vi får spola tillbaks till nutid ------------- Ok, nu är vi tillbaks då kanske vi äntligen kan börja med mitt lilla inlägg... I söndags hade mina småbröder barnkalas -.-' Men det gick väl ändå rätt bra om man tänker efter... Det var ett biopartaj så alla tittade på film :) Jag klädde ut mig till biljett konduktör och stod och klippte biljetter och delade ut snacks och dricka till alla.  Men herregud vad man längtar till julen då !! Läste en fiffig sak i rampljuset som jag tyckte var rolig:

Dagens visdoms ord: Låt oss alla denna jul stoppa en mistel i bakfickan så att alla som har problem med oss kan kyssa oss i röven!!! ;D Hej hopp! :) 

Haha   

Idag på NO:n hade vi en liten quiz... Vi trodde att det skulle vara seriösa frågor om t.ex nja... jag vet inte... Ehh, kanske... NO!! Men jag borde såklart ha fattat att det inte var det för vår No lärare är den torraste människan på denna jord   Men såklart fattade ingen det förrän han läste första frågan:

Var säger du godnatt till din bas?

Vi: ehh, va?? 

Var säger du godnatt till din bas? Repeterar han...

Vi: * gräshoppeljud* ( fattar fortfarande inget )

Han: På badhuset för där finns bassängen ( bas-sängen ) xD

Vi:   


Det var nog veckans konstigaste... x) Jag har gått och blivit lite kär -.-' så nu är man tillbaks i helvetet igen    Jag förstår inte vad det är med honom?? Måste han vara så charmig?? Är det en regel?! Usch nej ,fy och tvii... Jag har upptäckt ett ganska märkligt födelsemärke på min vänstra axel... Det är i form av vintergatan eller nått ... men det är väl inget   Nuu kommer jag inte på nåt mer att skriva sååå vi får väl säga godnatt  för den här gången. :D 

xoxo sweet13teen

P.s lägger in en bild bara för att jag har lust xD... d.s  

 
 
Simone

Simone

23 november 2010 20:32

just nu måste jag städa -.-''' Maffia här..... *hon tittar upp i taket med en drömmane/stolt blick* jaaa.... iaf, så jag kommenterar denna underbara händelse (du bloggar :D ) imorgon :D
*viskar så att Maffia inte hör* elr senare ikväll....

http://soptunnan.bloggplatsen.se

 
Simone

Simone

24 november 2010 21:49

hahahaha, nu när du loggade in, så såg du att du fått TVÅ kommentarer, sen ser du att båda är från mig då du tänker, fan inte hon igen....
xD hahaha, nu är jag tillbaks med en roligare kommentar ;D
misstolka nu inte detta tecken från planeter vi ännu inte förstår oss på. du äro utvald. detta är din uppgift, att tolka samlingen av fräknar på din vänstra axel. väldigt viktig uppgift, ta i akt och tappa absolut inte konsentrationen!
x''D
jag har aldrig haft ett lillasyskon... är det kul? jag har fått uppfattningen om att dom är jobbiga, irriterande, skrikande, störande små skitungar.....
hahahahaha, våran träslöjdslärare tror ocksa han är rolig hela tiden, tex. jag och Maffia har då hatt på oss ibland och VARJE gång frågar han vad huvudsaken är? hatten såklart! :D >.>'' men din no-lärare var ju helt klart värst! xD
vad ROLIGT!!! xD att du blivit lite kär menar jag ;P är han söt? trevlig? hjälpsam, förstående? medlidsam?? berätta!! :D
xoxo din överlyckliga supertvilling ;D

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

24 november 2010 22:57

Haha nää då det är baara trevligt med kommentarer ;D Småsyskon kan vara roliga, men det var mest när dom var små.. De har precis kommit in i trotsåldern -.-' Meen jag har fått dem att förstå att det är jaag som bestämmer inte dem :) Hehehehehe... Lite information för att förstå mitt konstiga lilla språk :P : När jag skriver många bokstäver där det ska vara en,( t.ex Meeen eller näää ) Då är det för att jag drar ut på orden så det låter bättre ( tycker jag iaf xD ) Nu fortsätter vi... Han e totalt underbar!!! ( killen jag gillar ) Han röst är så mörk och mystisk och han är lång, mörkhårig och har så bruna ögon att man blir helt varm i kroppen när man tittar in i dem ^^ Ok, du är den första jag berättar huur kär jag är i honom för, till mina kompisar har jag liksom sagt typ: Äsch jag bara gillar honom lite... Men jag älskar honom, jag är helt besatt av honom ! Varje gång han inte är i skolan blir jag helt tom inom mig och varje gång jag ser honom känns det som om jag svävar på rosa fluffiga moln... :) Det bästa av allt med honom är att han kan få mig att skratta åt minsta lilla sak han säger ! ( Min drömkille måste vara rolig ) Han är rolig och kan få ett helt vanligt ord att låta superkul ! Han är allt jag vill att min drömkille ska vara: Mörkt hår, underbart bruna ögon, lång, snäll, rolig, omtänksam, vääldigt hjälpsam och helt enkelt alldeles, alldeles underbar... :)))
xoxo Din överlyckliga supertvilling :D

 
Simone

Simone

25 november 2010 20:54

hahaha, låter bra serru! jag skulle nog varit en ganska hemsk storasyster ibland.... ;P haha, jag ska nog försöka förstå ditt språk, du förstår ju mitt! :D det är inte alla som gör ;D
aaaaaaaaaaaaaaaawwwwwww!!!! so sweet!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amina

11 december 2010 17:14

Ja, jag hatar också att vara kär.

Speciellt i fel killar.
-.-'

Ebba

11 december 2010 20:43

mm instämmer -.-'

 
Ingen bild

Amina

11 december 2010 17:26

Hatar att vara kär. Det är typ som en sjukdom man inte kan bota som gör att man blir 100 grader varm i kroppen varje gång man ser killen.

Ebba

11 december 2010 20:47

Precis en perfekt beskrivning! Det suger... -.-'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 7 juni 2011 18:10

Okej ja vet att ja inte har gjort ett inlägg på 100 år och de är för att ja har tröttnat på denna blogg, sorry !   Så med andra ord så lägger ja ner denna blogg, men jag ska skaffa en helt ny blogg på devote, börja om på nytt liksom ;) Jag lägger upp...

Av Ebba - 28 januari 2011 18:25

Shiet , det var typ 100 år sen jag skrev ett inlägg    Meeen då kommer lite smaskigt här ;) Idag var man med Miki och Felicia på Entre. Men Miki var tvungen att gå på hemspråk först så jag och Felicia satt utanför och flummade ihjäl oss :D Det kom en...

Av Ebba - 9 januari 2011 17:10

Häromkvällen var man ute med föräldrarna och hitta på något kul :D Först åkte vi till Rose garden ( en typ thaimats buffe ) det var vääldigt mumsigt :) och sen gick vi till bion därifrån och kollade på Tron legacy i 3D, den var asgryym !    Jag menar...

Av Ebba - 7 januari 2011 13:06

Jahapp, då är man hos Johanna :D Vi lyssnar på musik och flummar lite  Hon har seriöst världens skönaste säng ! :O Vad ska man skriva nu då ? Har lite hjärnsläpp   Hahaha jag har väntat på ett tillfälle att använda den smilisen :P Just nu sitter jag ...

Av Ebba - 4 januari 2011 17:05

Miss Tigri !!   Jag har hittat en ny konstnär som jag fullständigt avgudar!!    Hon heter Miss Tigri och hon målar underbart !! Hon har målat de japanska tjejerna på min header :D Jag ska nog köpa nån tavla av henne * funderar * men hon bor i Fra...

Presentation

Klicka in på min blogg och få ett smil på läpparna:D xoxo sweet13teen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik genre gillar du mest?
 Rock
 Pop
 R&B
 Country
 Punk
 Disco
 Techno
 Soul
 Reggae
 Jazz
 Hip-hop
 Heavy metal
 Blues
 Funk
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards