sweet13teen

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Ny header!

Av Ebba - 3 november 2010 20:33

Ny header!<3


Då har man uppdaterat med lite ny design... Tyckte att headern blev rätt lyckad.   Om någon vill ha en header säg bara till, men egentligen kan väl typ alla göra en själv... Jag gör mina på Picknik ( som alla andra ) Haha   Nja, vad ska man skriva om egentligen?? Jag har total blackout! Man kan ju inte skriva om skolan nu för det är ju höstlov! Jaja... Släng gärna in en kommentar om du gillar den nya designen!  

xoxo sweet13teen

 
 
Simone

Simone

4 november 2010 18:28

den är ju urgrym!! :D real awesome 8) tja, skriv vad du gör på dagarna! ;) jösses vad en massa smilisar det blev här.....
sv: tycker du verkligen det?? :D tack!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

6 november 2010 18:23

Haha x) Jag brukar också knarka smilisar! :P Det är ett bra sätt att uttrycka sig istället för att bara skriva :D Ja jag tycker verkligen att den blev bra! :D

 
Simone

Simone

9 november 2010 21:38

sv: hahaha, no problem! bara du kommenterar :'D jag skrev den när jag hade som sämst självförtroende, i 7:an, vill du att jag ska lägga ut resten också? ett kapitel i taget? isf gör jag det... :)
xoxo din supertvilling

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

10 november 2010 22:20

Klart!! Den var superbra! :D
xoxo din supertvilling

 
Simone

Simone

17 november 2010 14:16

sv: vänta lite här nu va... vem e bitch? och... hur tycker du jag ska göra?
xoxo din supertvilling!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

20 november 2010 14:48

Poko!! han lovade att inte berätta så gör han det ändå, och bara för att skryta!! Jag tycker bara att du ska skita i det, han tycker det är ännu roligare om du blir sur på honom. Eller så är de flesta killar... Bara skit i det så glömmer han det efter ett tag ;)

 
Simone

Simone

22 november 2010 19:36

du har rätt, tack... :)
men vad har hänt här?? du bloggar ju inte ;) tröttnat?
xoxo!

http://soptunnan.bloggplatsen.se

Ebba

22 november 2010 20:40

Jag har bara haft väääldigt mycke läxor på sistone -.-' Men nu är jag snart i gång igen med mina smått halvgalna inlägg :DD* Smile, smile*
Hahaha ... SMILISBOMB!!! xD ;D x) :D :) :P -.-' O.o ;) ;D ;* ^^ :O :S Hahha ok jag vet inte vrf jag gjorde så xD Du jag upptäckte världens awsomaste sak idag när jag provade kläder :DDD Jag har ett födelsemärke på min vänstra axel som är en exakt kopia av vintergatan!! :O :DDD Detta bekräftar bara vad jag tidigare trodde om space invaders, jag är en dotter av vintergatan och min uppgift är att skydda jorden från aliens!! :DD *Damp* x)
( OBS, detta födelsemärke var mer som en samling av fräknar...) xD
xoxo din supertvilling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 7 juni 2011 18:10

Okej ja vet att ja inte har gjort ett inlägg på 100 år och de är för att ja har tröttnat på denna blogg, sorry !   Så med andra ord så lägger ja ner denna blogg, men jag ska skaffa en helt ny blogg på devote, börja om på nytt liksom ;) Jag lägger upp...

Av Ebba - 28 januari 2011 18:25

Shiet , det var typ 100 år sen jag skrev ett inlägg    Meeen då kommer lite smaskigt här ;) Idag var man med Miki och Felicia på Entre. Men Miki var tvungen att gå på hemspråk först så jag och Felicia satt utanför och flummade ihjäl oss :D Det kom en...

Av Ebba - 9 januari 2011 17:10

Häromkvällen var man ute med föräldrarna och hitta på något kul :D Först åkte vi till Rose garden ( en typ thaimats buffe ) det var vääldigt mumsigt :) och sen gick vi till bion därifrån och kollade på Tron legacy i 3D, den var asgryym !    Jag menar...

Av Ebba - 7 januari 2011 13:06

Jahapp, då är man hos Johanna :D Vi lyssnar på musik och flummar lite  Hon har seriöst världens skönaste säng ! :O Vad ska man skriva nu då ? Har lite hjärnsläpp   Hahaha jag har väntat på ett tillfälle att använda den smilisen :P Just nu sitter jag ...

Av Ebba - 4 januari 2011 17:05

Miss Tigri !!   Jag har hittat en ny konstnär som jag fullständigt avgudar!!    Hon heter Miss Tigri och hon målar underbart !! Hon har målat de japanska tjejerna på min header :D Jag ska nog köpa nån tavla av henne * funderar * men hon bor i Fra...

Presentation

Klicka in på min blogg och få ett smil på läpparna:D xoxo sweet13teen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik genre gillar du mest?
 Rock
 Pop
 R&B
 Country
 Punk
 Disco
 Techno
 Soul
 Reggae
 Jazz
 Hip-hop
 Heavy metal
 Blues
 Funk
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards