sweet13teen

Alla inlägg under november 2010

Av Ebba - 30 november 2010 20:56

Dagens asgarv   


Igår körde jag och pappa till Burger king ( yum,yum^^) då hörde vi typ världens roligaste reklam på radion! Det finns ett varuhus här i närheten som heter typ XLLL Lutz    och de säljer möbler för billiga priser... Hursomhelst det var en reklam för det varuhuset den gick typ såhär: " More is more, möbelstore."

Hahaha   

Ok nu kanske det är jag som är supertorr ( som vanligt ) men det roliga var att de lagt in ett svenskt ord i en engelsk mening xD Möbelstore... Hahaha :DD Tänk er det och med en fånig liten melodi i bakgrunden... Hehe... 

xoxo sweet13teen 

Av Ebba - 23 november 2010 18:48

Hej, halloj och go jul    Nää nu gick vi händelserna i förväg vi får spola tillbaks till nutid ------------- Ok, nu är vi tillbaks då kanske vi äntligen kan börja med mitt lilla inlägg... I söndags hade mina småbröder barnkalas -.-' Men det gick väl ändå rätt bra om man tänker efter... Det var ett biopartaj så alla tittade på film :) Jag klädde ut mig till biljett konduktör och stod och klippte biljetter och delade ut snacks och dricka till alla.  Men herregud vad man längtar till julen då !! Läste en fiffig sak i rampljuset som jag tyckte var rolig:

Dagens visdoms ord: Låt oss alla denna jul stoppa en mistel i bakfickan så att alla som har problem med oss kan kyssa oss i röven!!! ;D Hej hopp! :) 

Haha   

Idag på NO:n hade vi en liten quiz... Vi trodde att det skulle vara seriösa frågor om t.ex nja... jag vet inte... Ehh, kanske... NO!! Men jag borde såklart ha fattat att det inte var det för vår No lärare är den torraste människan på denna jord   Men såklart fattade ingen det förrän han läste första frågan:

Var säger du godnatt till din bas?

Vi: ehh, va?? 

Var säger du godnatt till din bas? Repeterar han...

Vi: * gräshoppeljud* ( fattar fortfarande inget )

Han: På badhuset för där finns bassängen ( bas-sängen ) xD

Vi:   


Det var nog veckans konstigaste... x) Jag har gått och blivit lite kär -.-' så nu är man tillbaks i helvetet igen    Jag förstår inte vad det är med honom?? Måste han vara så charmig?? Är det en regel?! Usch nej ,fy och tvii... Jag har upptäckt ett ganska märkligt födelsemärke på min vänstra axel... Det är i form av vintergatan eller nått ... men det är väl inget   Nuu kommer jag inte på nåt mer att skriva sååå vi får väl säga godnatt  för den här gången. :D 

xoxo sweet13teen

P.s lägger in en bild bara för att jag har lust xD... d.s  

Av Ebba - 3 november 2010 20:33

Ny header!<3


Då har man uppdaterat med lite ny design... Tyckte att headern blev rätt lyckad.   Om någon vill ha en header säg bara till, men egentligen kan väl typ alla göra en själv... Jag gör mina på Picknik ( som alla andra ) Haha   Nja, vad ska man skriva om egentligen?? Jag har total blackout! Man kan ju inte skriva om skolan nu för det är ju höstlov! Jaja... Släng gärna in en kommentar om du gillar den nya designen!  

xoxo sweet13teen

Presentation

Klicka in på min blogg och få ett smil på läpparna:D xoxo sweet13teen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik genre gillar du mest?
 Rock
 Pop
 R&B
 Country
 Punk
 Disco
 Techno
 Soul
 Reggae
 Jazz
 Hip-hop
 Heavy metal
 Blues
 Funk
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards