sweet13teen

Alla inlägg under september 2010

Av Ebba - 30 september 2010 07:58

Här kommer ett litet underbart cupcake recept!

( Bara för att jag älskar cupcakes<3 )


Enjoy!<3


  

Av Ebba - 28 september 2010 18:59

Ok, jag måste bara skriva det här. Jag kollade runt lite på bloggar, så hittade jag en fjortisblogg som jag bara flabba ihjäl mig åt.   Hon hade tänkt skriva: "Not just a blog" på sin header, men hon stava lite fel så det blev: "Just not a blog". Hahaha  


Förlåt, ni kanske tycker mitt hat mot fjortisar är lite lame, sorry men det bara är så.

Av Ebba - 26 september 2010 21:12

  

Ebba hissar och dissar :D


  Hiss


 Converse! De finns i så många roliga färger! Själv har jag 4 par.

 Bra butiker! Eller hur är det bara dö härligt att gå in i en butik och veta att man ska hitta något man gillar.

 Ha råd! Det är bara underbart att gå och shoppa med en 1000- lapp i väskan, man har sparat så länge och så äntligen får man bränna dem, och man har råd med allting!


Diss


 Fjortisar! Behöver jag säga mer...

 Vara pank! Man kan inte göra nåt kul bara att sitta hemma och vänta på nästa månadspeng.

 Dåliga filmer! Man har väntat så länge på att den ska komma ut i butiken och när man hyr den... ja då suger den


Det var allt för denna gången, see ya<3


xoxo sweet13teen

Av Ebba - 26 september 2010 17:17

Här kommer bara en lite random bild för jag har nothing att göra<3

see ya, peace and power to the people...<3


xoxo sweet13teen   

Av Ebba - 25 september 2010 12:20

Sleepover!  


Idag är det äntligen dax! Jag och Amanda ska kinesa. Ha det visste ni inte vad det betydde! Det är stockholmska för sova över. Jag lärde mig det på svenskan igår. ( Stolt ) Hahaha.  

Kommer lite bilder på det imorrn. Girls just wanna have fun  

peace and power to the people

puss<3


xoxo sweet13teen

Av Ebba - 23 september 2010 12:10

Namn: Justin Biever ( Hahaha där tyckte jag att jag var lite kul)

Född: 2007

Familj: Bävrarna i Narnia, nä förresten dom är för söta för att vara hans familj.

Mest kända låt: Baby... I have biever-fever

 Aktuell med: Tv serien True life of Justin Beiver. Där han även erkänner att han är gay och presenterar oss för sin nya kille Ulrik Uggla.


Jaja det var mitt lilla inlägg. Girls just wanna have fun  .

peace and power to the people


xoxo sweet13teen

Presentation

Klicka in på min blogg och få ett smil på läpparna:D xoxo sweet13teen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik genre gillar du mest?
 Rock
 Pop
 R&B
 Country
 Punk
 Disco
 Techno
 Soul
 Reggae
 Jazz
 Hip-hop
 Heavy metal
 Blues
 Funk
 Annan...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards